Tuesday 26 July 2011

My Love n My only one...


Selamat Datang kpda smua kwan3.. :)

Ari nie sya nk bbel about

"My Love & My Hero & My Only One & My Everything"


I'm really heppy with this guy & really3 heppy..



Thanks syg 4 always support me..
4 giving ur strength towrds me...
Thanks 4 always being with me when i really need sum one...
4 what u have done when i'm with u dear...
Really appreciate it syg..
.& thanks for giving your love for me... 
You know what i'm the luckiest gurl in the world...
Bcoz i got your love...
N i promise you that i'll take gud care of it... 


Syg.. 
I sgat t'haru bila u snggup terima i blik eventhough i dh byak tipu u before this..
I sgat xsngka syg.. Bila i jatuh, bila smua owg ckap mcm2 bout me, bila semua org benci i.. i xde spe..
Tba2 u muncul syg, u muncul hulurkan tgan..
Syg.. i sbnarnya sgat kagum dgan u..
U snggup b'diri sblah i, sokong i..
Eventhough dh mcm2 jdi...
That's why i yakin that you are my TRUE LOVE..
Coz xkan ada owg yg bleh bt mcm mne u bt drling....


Seriously, there's nothing i can give u back as a return dear.. 
Only my true love i have for return 2 u...  



Syg... u always ckap mcm nie kat i kan...
U will nver let me cry.. tpi bla u ckap mcm 2 je dah buat i sgt t'haru n cry dear...
So, i'm crying not bcoz i'm sad or anything else..
I cry bcoz i'm so glad that i have u...





"The weirdest things happened in the morning.....
I woke up with tears in my eyes....
and one rolling down my cheek...
And i knew i must have been dreaming of you again"
I MISS U SO MUCH DEAR..!!



Syg3.. u ingt x u slalu kena kan i kan...
Ingt lgi msa kite g Tasik Titiwangsa 2 an... 
Yang msa kite dh smpai kat kete u ckap knci hilang la..
So.. kite ptah blik n cri.. i pnye la smngat cri.. tba2 u jrit sumthing.. hahahaha...
That time i'm really heppy dear...


I just realize that i dun need anything else in the world...
I just need u as my HERO..


Syggg... So sweet kan...
Sweet like you..
Sbb u slalu pnggil i "mok" kan.
So, bla tgk poem kat bwah nie... 
hahahaha... So sweet la my dear... 



And Lastly from me dear...

To Love is nothing...
To be love is something...
To Love and be Loved is everything...

Syg.. 
It doesn't matter where you go in you life...
What you do in you life...
Or how much you have...
It was who i have beside me...
& I really glad that you are the person..


I REALLY LOVE U SO MUCH FIKRI DE SOUZA
U ARE MY EVERYTHING... 

8 comments:

Muhammad Fikri said...

Mok,,,for the 1st time airmata i kuar baca blog,,,mok
Watever come soon or later,i will fight for it no matter how hard i have to face it.mok,my tears of joy and hapiness drowning on my cheek now!!ur the one who made it,i xkan sia2 kan u..ur my treasure,my only treasure,,i love u from the moment i know u,,untill the end of the world:)

Messy Girl said...

erk..terbaeek la entry ni..tringat lak aku wat dulu utk MY HERO..hahaha
best kan..die baca then die komen..hahaha...aku leh byngkan prasaan korunk dua..mesty hepi... :)
anyway good luck....

Messy Girl said...

tmbahan : Aku sedih gyla bca bnda ni ieka .. coz my hero..erm i mean EX HERO did the d same thing :)
shit ! dis blog make me cry ... haha

AtyChoc said...

syg : i said already, i'll do anything 4 u.. bcoz i really love u so much...

Dayah : warghhh.. sorry. xb'mksud nk kasi hg sdih3.. btw, one day u will get sum1 btter than him..

Muhammad Fikri said...

Nie nak sebok nie...Dayah..whatever it is...kita kena hadap dengan penuh tabah...maybe tue bukan jodoh you..but trust me..allah will send u someone better...who will always by ursid when u needed...i jumpa ur best friend nie pon..ta tahu dari mana. . .god Gift.. cinta pertama bukanlah cinta yang seharusnya abadi..Jika ia
mampu kekal bersyukurlah tetapi bila ia pergi relakanlah..dia tidak akan
mungkin menjadi cinta pertama u but biarkan dia menjadi cinta
terakhir u nanty :)

Messy Girl said...

ff : u make me cry wif ur sentence ..
nyway hargai sagt :)

Mizz Atie Zieya Shukri said...

nicela... hehe..my superman da bukan milik i...dulu aku alwayz cta pasai suprise yg dia buat..tpi now..no more..n aku pun da tutup blog lama tuh...nk padam...xsnggup..nk troskn tulis lm blog tuh..lgi la aku x snggup..so aku private kn.....bia la senyap kenangan tuh ngn aku... apa pun..im happy 4 u dear....... moga smpai ke anak cucu k yunk ;)

Messy Girl said...

wa...eka da ta buka blog dan update.. sengal la die ni :)